11.6.26

Huutisfest

Kävin tuossa maaliskuussa Tukikohalla Huutisfesteillä kuuntelemassa möykkää. Lineuppiin kuulu , Distresser, Voidlich ja Miasmatic. Voidlich oli ehottomasti oma suosikki, oon tykästyny tässä parin vuojen sisällä ihan hulluna stoner doomiin. Antakkee sitä pörinää!!!

Halusin samalla testata miten filmi taittuu keikkakuvaukseen ja räpsin rullan lopun Miasmaticcia. Kavereitten bändiä on hyvä käyttää koekaniinina ku ei ujostuta mennä eturiviin räpsimään.

Onko mun blogi kohta pelkkiä filmikuvia? Possibly. Asiaa hidastaa "onneksi" se että filmikuvaaminen ja kuvien kehittäminen maksaa melko paljon tälleen opiskelijabudjetilla. Yhden kuvan hinnaksi tulee loppujen lopuksi noin 1,5e.
 
Tarkotuksena ois ens kerralla kuvata poikien keikka mustavalkofilmille.
 

1.6.26

Filmikuvia 2025

 Oulun juna-asema
 
Junassa
 
Helsinki
 
Homoratikka <3
 
Eräs aamuaurinkoinen matka pubista kotiin
 
Josén pimeä puoli varjofestivaaleilla
 
Varjo <3
 
Eräs toinen aamuaurinkoinen kotimatka
 
Liplatus Ainolanpuistossa
 
Merenrantapuskaparkki Pyhäjoella
 
Autossa nukku ihan hyvin vaikka yöllä oli jo pari astetta pakkasta
 
 Varkauden vanhat talot viehättää aina


Jouluaaton iltakävelymaisemia