Kävin tuossa maaliskuussa Tukikohalla Huutisfesteillä kuuntelemassa möykkää. Lineuppiin kuulu Mü, Distresser, Voidlich ja Miasmatic. Voidlich oli ehottomasti oma suosikki, oon tykästyny tässä parin vuojen sisällä ihan hulluna stoner doomiin. Antakkee sitä pörinää!!!
Halusin samalla testata miten filmi taittuu keikkakuvaukseen ja räpsin rullan lopun Miasmaticcia. Kavereitten bändiä on hyvä käyttää koekaniinina ku ei ujostuta mennä eturiviin räpsimään.
Onko mun blogi kohta pelkkiä filmikuvia? Possibly. Asiaa hidastaa "onneksi" se että filmikuvaaminen ja kuvien kehittäminen maksaa melko paljon tälleen opiskelijabudjetilla. Yhden kuvan hinnaksi tulee loppujen lopuksi noin 1,5e.
Tarkotuksena ois ens kerralla kuvata poikien keikka mustavalkofilmille.


















